La FSC del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf col.labora amb la ONGPor Un Futuro Mejor ( Sini Nyassigui) de Burkina Faso

La Teresa Riera es la secretaria general de l’associació Sini Nyassigui

Teresa Riera, que asesora en temes de Salut Laboral a la Federaciò de Serveis a la Ciutadanía de la CONC, es  la Secretaria General de la ONG "Sini Nyassigui", Por Un Futuro Mejor.

Es una ONG que es dedica  a proporcionar formació secundaria a nens i nenes de Burkina Faso. Han aconseguit construir una escola al efecte i actualment tenen al voltant de 500 alumnes a les seves aules, als quals donen  la formació gratuïtament, ja que no existeixen escoles públiques de secundaria al país.

Sini Nyassigui es una ONG molt petita i tot es fa personalment degut a la corrupció del país que es queda amb tot el que arriba.

El president de l’associació, Nicolas Carbonell, viatja dos cops l’any a Barcelona per endur-se totes les donacions, que  després  justifica amb fotos d’entrega via Internet.

La Teresa ha anat aquest estiu per conèixer l’escola i  per donar un mòdul d’espanyol que s’havia organitzat durant l’estiu ( trobareu fotos a la web).

Ho podeu comprovar tot a la web: www.sininyassigui.org ( que trobareu  en 3 idiomes ) o viafacebook a la pàgina Sini Nyassigui. Tothom serà benvingut.

L’associació ha agraït l’aportació de 250€ que ha fet la FSC-BLLAPAG, que ha servit per organitzar una cantina i garantir  de l’alimentació dels alumnes.

Els/les que estigueu interessats en col·laborar d’alguna manera ( apadrinament, finançament, roba,...)  que es posi en contacte amb el mail:

triera2010@gmail.com  o bé trucant al telèfon:

607538664.

Qualsevol aportació serà benvinguda.

Setembre 2014